Harus Cuba! Detox Foot Patch

Salam sejahtera semua,

Apa khabar semua. Sihat? Atau kesihatan kurang memuaskan? Badan lesu, tak bermaya dan berasa sentiasa letih? Jika betul, inilah masanya untuk melakukan proses detoksifikasi. Dengan gaya hidup yang semakin kurang sihat hari ini, detoksifikasi mampu membantu meningkatkan kesihatan badan.

Apakah detoksifikasi?
Detoksifikasi adalah satu proses di mana pelbagai jenis bahan beracun atau bahan toksin dikeluarkan dari tubuh badan kita bagi tujuan pembersihan. Ia termasuk pembuangan toksin dari kolon, hati, pundi kencing, buah pinggang, paru-paru, kulit dan sistem darah. Organ-organ ini terlibat dalam penyingkiran toksin dan bahan kimia ke luar badan.

Melalui proses detoksifikasi, kita akan berasa lebih sihat, lebih segar, lebih ringan , lebih bertenaga dan wajah juga lebih berseri.

Tanda-tanda tubuh seseorang itu mengandungi banyak toksin:
• Kerap sakit kepala.
• Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab.
• Susah bangun tidur.
• Bahagian keliling mata gelap.
• Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengan, celah paha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap daripada warna asal kulit.
• Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi.
• Sinus.
• Berat badan meningkat.
• Kehadiran selulit.
• Masalah jerawat dan banyak lagi.

Zur ingin memperkenalkan satu produk yang mudah, murah dan berkesan, seiring dengan gaya hidup kita yang sibuk dan sentiasa mengejar masa iaitu Detox Foot Patch.
Detox Foot Patch

Cubalah untuk sehari, anda akan mendapati toksin dari tubuh anda keluar pada keesokan hari! Gunakan patch pada kedua belah kaki setiap hari. Hasilnya akan didapati dalam tiga tahap yang berbeza.



Tahap Pertama:
Meningkatkan kualiti tidur, menyembuhkan sembelit dan membuang angin dalam badan. Anda akan merasai tubuh anda lebih ringan. 
(Sekitar 24 hari)

Tahap Kedua:
Meningkatkan ketahanan badan melawan penyakit, meningkatkan metabolisme, memperbaiki sistem pencernaan, menghilangkan nafas/kaki berbau dan, mengurangkan tekanan darah dan kadar lemak, ginjal/hormon dalam tubuh berfungsi dengan betul/baik. 
(1-3 bulan)

Tahap Ketiga:
Tahap terakhir, anda akan mendapati patch anda berwarna terang, ini bermakna bahawa racun dalam tubuh anda berkurangan!
Anda boleh melihat perubahan pada wajah anda. Tahniah! 
(3-6 bulan)

Sesuai Untuk: -
1. Siapa yang ingin menurunkan berat badan
2. Siapa yang sembelit, nafas/badan/kaki berbau
3. Siapa yang sentiasa menghadap komputer, mempunyai tekanan kerja yang tinggi, selalu terkena radiasi
4. Berdiri/berjalan dalam waktu yang lama
5. Leher/bahu/pinggang/kaki sengal/sakit
6. Kedua kaki penat/lenguh


AMARAN: * Untuk KEGUNAAN LUARAN SHJ * Jangan tampal pada kulit yang alergi/ luka/ mata . Jauhkan dari anak-anak. Wanita hamil dan menyusu dilarang menggunakannya. Pesakit Alergi, sakit jantung dan darah tingi harus berhati-hati untuk menggunakannya.

Harga:
RM5 per pair (untuk dipakai di kedua-dua belah kaki).

RM20 for combo package (5 pair @ 10pcs)
100pcs ke atas, sila hubungi zur untuk harga istimewa

(Ops...harga termasuk postage, no need to worry for additional charge ya..)